Klachtenregeling

Stichting Christelijk Speciaal Onderwijs Apeldoorn (CSO) hanteert een klachtenregeling. Met de regeling wordt beoogd een zorgvuldige behandeling van klachten te garanderen. Op deze pagina vindt u de algemene toelichting op de klachtenregeling. De volledige regeling kunt u via de administratie opvragen.

Bevoegd gezag

De verantwoordelijkheid voor de klachtenafhandeling vanuit het bevoegd gezag ligt bij het college van bestuur van Stichting CSO Apeldoorn.

Een schriftelijke klacht (zie artikel 6 van de klachtenregeling) dient te worden gericht aan:
Stichting CSO
t.a.v. het bestuur
Mr. Van Hasseltlaan 57
7316 DK Apeldoorn

E: info@cso-apeldoorn.nl

Externe vertrouwenspersoon

Als externe vertrouwenspersoon van CSO is benoemd:
mevrouw Yvonne Kamsma
(IJsselgroep) Educatieve Dienstverlening
2e Wormenseweg 80
7331 VG Apeldoorn

T: 06 140 016 72
E: yvonne.kamsma@ijsselgroep.nl

De vertrouwenspersoon kunt u rechtstreeks benaderen.

Centraal meldpunt Vertrouwensinspecteurs

Voor klachten op het gebied van (seksueel) geweld, intimidatie, discriminatie, onverdraagzaamheid, radicalisering en dergelijke kunt u ook contact opnemen met het landelijk meldpunt vertrouwensinspecteurs, 0900-1113111.

Landelijke Klachtencommissie

CSO is voor alle scholen aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie voor het Christelijk primair onderwijs, voortgezet onderwijs, beroepsonderwijs en volwasseneducatie.

Landelijke Klachtencommissie voor het Christelijk primair onderwijs, voortgezet onderwijs, beroepsonderwijs en volwasseneducatie
Postbus 82324
2508 EH Den Haag

T: 070-3861697 (van 9.00 – 16.30 uur)
E: info@gcbo.nl